Covent garden

Orkade aldrig skriva om dagen igår när jag kom hem, var helt enkelt för trött men gör det nu istället.

Mamman är ledig den här veckan eftersom barnen har lov so no taking care of them this week. Dagen började med en sovmorgon och sedan var det städning efter helgen som gällde, men det gick ganska fort. Sedan ringde en uttråkad Melissa så vi möttes upp vid Leicester Square, för där kan man nämligen få tag på billiga musikal biljetter om man har tur. Dom musikalerna vi helst ville se var slutsålda redan för resten av veckan, men vi fick biljetter till en vi ville se lite ändå.

Sedan bar det av till Covent Garden, och det var verkligen jätte mysigt där. Var massa smågator med små affärer och så var det även en marknad också. Men efter en fika så åkte jag med Melissa hem, var en skön dag fram tills jag skulle åka hem. Var så trött och sen var det kallt ute när jag skulle gå hem från tunnelbane stationen, och så var det mörkt också och sen så jag var livrädd och även pissenödig.

I söndags förresten när jag skulle gå hem så tänkte jag på en sak, folk säger alltid att man blir av med sina rädslor om man går imot dom eller hur man nu ska säga. och jag är väldigt mörkrädd men tänkte att nu ska jag gå helt själv genom den stora parken där jag bor, som mamman varnat mig för att gå igenom när det är mörkt. Men jag kan säga att min mörkräddhet har verkligen INTE försvunnit efter det, jag fick bara en väldigt lång nära döden upplevelse där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0