ENSAM!

Nu har då pappan åkt för att hämta resten av familjen, dom ska åka till Paris ett tag. Men jag blir kvar ensam hemma eftersom Kim kommer imorgon, och jag är mycket hellre med han än att åka till Paris med dom. 

Det är det jätte härligt väder här idag, och jag har vart på Brent Cross Shopping Centre med Karin. Det var mycket större där än vad vi trodde, och dom hade pizza buffe på Pizza hat så vi har blivit feta med. Mycket trevlig förmiddag!

En rolig eller ah ganska äcklig grej jag såg när jag gick i parken förrut var en man/gubbe med svarta nästan genomskillniga nylonstrumpbyxor, UTAN något under så man såg både grejen i fram och skinkorna i bak. Det finns då verkligen folk till allt!


Igår skrev jag inget förresten bara för att jag inte hade något inressant att skriva, jag var bara på St. Georges shopping centre och köpte skor :)


Kommentarer
Postat av: anna

men öh, du skulle ha gett han en pung-spark och sprungit haha xD men dududududu....Jag vill ¨på aqua areobbics sooon XD :D

2008-10-08 @ 17:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0