födelsedag och skräck

Vill först av allt skriva GRATTIS JOACIM, för idag fyller han 20 år min kära broder.

Idag har det varit en trevlig dag, när jag hämtade upp ungarna efter skolan så gick vi till parken för det var så härligt väder ute. Sedan bar det hemåt där jag hjälpte den lilla tjejen att lära sig knyta skosnören.

På kvällen så kom Anna til Harrow igen och det var en riktigt trevlig kväll med mycket skratt. Men när hon hade satt sig på bussen hem och jag skulle gå hem så trodde jag att jag skulle dö. Det var kolsvart ute och jag vågade inte gå igenom parken som är den snabba vägen hem eftersom det inte finns några lampor där och jag ville inte riskera att bli inlåst igen. Så det blev att gå runt allt, men det visade sig vara lättare sagt än gjort! Jag virra bort mig totalt så det tog 40 minuter att komma hem. Jag tror mörkret är det värsta som finns, allt blir så mycket läskigare då! Jag blev t.o.m. rädd för bilarna som kom, så gömde mig varje gång jag hörde någon komma.

Men nu ska jag ringa min fina pojke, sov gott!

  
Jag blev överlycklig när jag såg en skylt med mitt gatunamn på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0