inte skräp för alla

På framsidan av "vårt" hus så står det massa skräp som jag tidigare funderat på vad jag skulle göra med. Men nu behöver jag inte fundera så mycket över det längre, för när tidningstanten kom och lämnade tidningen så började hon rota bland grejerna och tog med sig lite.

Men jag har ett nytt problem nu, det är nämligen så att mamman i familjen fyller år på torsdag nästa vecka och jag känner att jag måste köpa något åt henne men jag vet inte vad bara. Så vore väldigt tacksam om någon kunde komma med lite förslag här.

Idag är det förresten en sån dag då jag bara vill åka hem till Sverige igen, för Kim stackarn har fått åka in till sjukhuset nu igen. Men får hoppas det blir bättre snart och att han slipper fler operationer. Saknar honom, men om exakt 1 vecka kommer han hit, så då måste han vara frisk igen!

Det var allt jag hade att säga för tillfället, tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

köp en bok vettja, lr en kokbok kanske ;)

Vad har hänt med Kim? :S

2008-10-02 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0