IRRITERAD!!

Nu är jag verkligen irriterad, känns som om jag inte har något alls att säga till om här längre.

Nyss så bad jag den yngsta tjejen som är 8 att städa i sitt rum för det var jätte stökigt, men då vägrade hon så jag sa att hon inte fick titta mer på tv helt enkelt.  Då går hon till pappan istället och han orkar inte bry sig om det hela så han ger henne sin laptop att kolla på!!! Då blev jag bara ännu mer irriterad så gick upp på hennes rum och tog den ifrån henne, men hon gick bara ner till pappan ytterligare en gång och fick tillbaka den!  Så då gav jag fan upp och gick upp på mitt rum, för vad gör jag där på eftermiddagarna om dom ändå får göra vad dom vill och jag tydligen inte har något att säga till om?!?!

Ska prata med mamman ikväll om jag får något bra tillfälle då inte pappan är i närheten. Det är såna här tillfällen jag verkligen längtar hem till Sverige igen!


Hoppas verkligen ni är gladare än mig, hej då!


Kommentarer
Postat av: anna

SOM SAGT, STÅ PÅ DIG BRUDEN! Snacka med moren nu!

2008-10-16 @ 19:42:46
Postat av: Oskar

Gaaaah, blir irriterad på sådant! förstår dig mycket väl..

2008-10-16 @ 20:32:37
URL: http://madebyme.tjofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0