kines

Måste bara berätta en liten rolig sak som hände igår när jag och Anna satt på Burger King. Vi såg en skylt där det stod yes på 6 olika språk, och då fanns svenska med. Anna skulle självklart ta kort på det med sin nya kamera, bara det att det stod några kineser precis vid skylten. Så när dom såg blixten vände dom sig om mot oss, och trodde genast det var jag som tagit kortet. Så den ena kinesen började stirra på mig och vi kunde ju inte hålla oss för skratt så han bara fortsatte stirra mer allvarligt. Men efter en stunds stirrande så slutade han äntligen, men då tog  han istället upp sin kamera för att ta kort på oss för att ge igen eller något.

Det var det roligaste som hänt på riktigt länge även om det kanske inte låter så kul när jag skriver det såhär.

Idag har mamma ringt också,  det var kul att prata med henne igen lite om vad som hänt här och där hemma sen sist.


Här är jag, skylten och kineserna

Kommentarer
Postat av: anna

HAHA det var så jävla bäst asså! fan va kul det var! Du fick alt skit när jag skulle fått det hehe

Och du glömde berätta om att jag spillde ut HELA din läsk haha.. :P

2008-10-03 @ 13:43:44
Postat av: SUPER SVAN

Kul att allt är bra med dig :D

2008-10-04 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0