lovely friday

Kvällen började med att jag och min gode vän biffen sprang till gymmet och svettades, nu är vi verkligen på god väg att bli REAL BEAFS! Sedan började springandet på allvar, först hem till mig och hämta/lämna grejer och sen bussen till Anna för att börja drickandet och även sminka oss. När vi äntligen var redo(trodde vi) drog vi till en pub i Edgware för att möta upp danskarna som vi skulle visa att svenskar dricker bätre än danskar, men väl där kom Anna på att hon glömt legget! Så vi fick helt enkelt sätta oss och vänta på bussen igen, när vi sitter där i vår ensamhet med en tjock killliknande tjej så kommer det en buss och Anna frågar bussköraren lite snällt om den går dit där hon bor, och han svarar artigt JA! Men ack vad fel han hade och Anna blev rosenrasande när hon upptäckte detta och tvekade inte en sekund med att säga (skrika) sina känslor. Men detta var ganska roande för resten av bussen då man hörde allas ljuva skratt.

Men när legget väl var hämtat så tog vi tunnelbanan till Camden, och jag har då aldrig sett så mycket pubbar och nattklubbar på en och samma gata. Men efter 1 timmes diskutioner om vart vi skulle så slutade det med att vi lämnade den ena dansken (hon var hemsk) och en finsk. Jag, Anna och en dansk drog till ett ställe som hette underworld, det var helt underbart! Jag älskade även att vara en svensk blondin den här helgen, tänk vad billigt och bra det blir! Kan ju säga att jag och min biff Anna visade danskarna att vi svenskar dricker bättre!

När ställt väl stängde så kom mitt nästa problem här i livet, jag visste inte hur jag skulle komma hem!! Men jag tog en buss med Anna till Edgware och väl där hittade vi ganska snabbt en buss vidare till Harrow. Men trött som jag var då så somnade jag på bussen, och hade ingen som helst aning om vart jag var när jag väl vaknade. Så där stod jag helt ensam mitt ute i ingenstans 06 på morgonen och frös. Men efter ett tag så hittade jag en buss och kom äntligen hem, kan ju säga att min säng var mer än efterlängtad då!!

Men nu ska jag vara lite social mot Arta som har kommit hit idag, får se vad som händer ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHA, vilken jävla fredag vi hade!!! :D Sjukt jävla roligt! VI MÅSTE GÖRA OM DET!! :) svennar against danish :) <3

2008-10-25 @ 15:22:22
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0