Kim & Helen

Dagarna då Kim har vart här var underbara! Jag mötte honom på flygplatsen på torsdagskvällen och sen på fredagen så låg vi och myste nästan hela dagen. Men på eftermiddagen gick vi in till Harrow och kolla på olika framträdanden som var där just då och senare på kvällen bar det av till Waterloo. Det var jätte mysigt där runt London Eye, Big Ben och Buckinhm Palace med alla lampor i mörkret.

På lördagen gick vi upp tidigt för skulle möta upp Anna på förmiddagen och kolla upp lite saker som jag berättar mer om imorgon. Sedan bar det av in till centrala london, där vi skulle köpa biljetter till mamma mia musikalen men dom var dock slutsålda. Så vi gick till funland istället, och det var verkligen roligt!! Det blev inte så mycket att kolla i affärer efter det för vi var så trötta. Så vi åkte til Harrow igen och åt världens minsta pizzor med pommes till och sedan hem till mig och vilade.

När kvällen närmade sig så drog vi oss in till stan igen, vi hade bokat biljetter till bion som vi trodde började kvart över 9. Men ack vad fel vi hade, den började en halvtimme tidigare så vi missade den, men han som jobbade där var så snäll så vi fick nya biljetter till 23 föreställningen istället. Men vad skulle vi då göra i några timmar, vi orkade inte gå hem till mig igen så vi satte oss på marken och väntade och väntade och väntade. Filmen var bra sen iallafall!

Söndagen var dagen då vi skulle till Madame Tussauds, det var verkligen värt pengarna! Kvällen tillbringades sedan hemma med massa konstiga drickor och godis som vi skulle smaka. Dock var allt en besvikelse, speciellt drickorna!

MÅNDAGEN VAR HEMSK, vi åkte till flygplatsen och nu är vi ifrån varandra igen.


Jag och Kim


Här är vi på funland


Kommentarer
Postat av: anna

wihoo, här kommer vi, the bodybuilder master's!

Vi kommer bli BIFFAR! :D

2008-10-14 @ 16:17:43
Postat av: Kim

Älskar dej min underbara flickvän!

2008-10-15 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0