Vi ska bli biff

Jag och Anna ska bli biffar, idag var nämligen vå första dag på gymmet. Men jag tror dock vissa personer där redan har något imot oss, men vi ska nog överleva det! På fredag ska vi dit igen och då ska dom mäta hur tjocka vi är och gå igenom massor, vi fattade inte riktigt allt vad dom snackade om men vi märker vad som händer!  

Nu på kvällen har jag vart på barnens skola, dom hade typ öppet hus för föräldrar så vi kunde se vad dom gör i skolan och sånt. Ville inte gå egentligen, men kändes dumt att säga nej när dom frågade så jag fick gå ändå.

Ha en trevlig kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: anna

HAHA, jag tror ärligt dom på klassen hade ngt väldigt stort emot oss :P Men vi ska ju bli biffar så vi ska ack visa vad vi går för, eller hur?! :D hihi

2008-10-16 @ 10:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0