weekend and boring children

Alltså barnen jag tar hand om är verkligen speciella, dom vill verkligen aldrig leka något eller gå till lekplatsen. Men när jag igår frågade om dom ville gå till biblioteket så ville dom det jätte gärna och dom tyckte även vi skulle gå dit varje vecka. Sen senare på dagen så frågade mamman vad barnen ville göra nästa vecka när dom har lov, och då säger dom att dom vill gå på museum!!! Jag måste ju antagligen också ta med dom till det dom vill göra, men jag vill inte gå på något mer museum! Kan dom inte vilja göra något roligare, dom är ju ändå barn.

Idag är det förövrigt fredag, vilket ni säkerligen redan vet men jag tror att det här helgen kommer bli riktigt rolig faktiskt!

Till sist vill jag bara skriva att jag verkligen tycker ni ska gå in på den här bloggen och läsa www.Klassen.blogg.se. Jag saknar Hrhl3 faktiskt, vi var ganska så väldigt bäst i den klassen.

Hej svejs


Tyvär så saknas Hanna, men vi gillar henne ändå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi älskar dig Möller <3 dOCK ÄR JAG INTE ME PÅ KORTET:o

2008-10-24 @ 12:26:37
URL: http://hanna852.bloggproffs.se
Postat av: mh,

men ja de barnen ar verkligen speciella haha. KLASSEN <3

BTW helen jag ar stolrt over dig ;)

2008-10-24 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0