att göra

Hej allihopa!

Alltså maten blir bara värre och värre, igår år vi någon blanding med MASSOR med bönor!! och det värsta är att när dom gjort maten lägger dom upp det på tallrikar åt en, så man måste ju nästan äta upp det sen.

Men nu tänkte jag att jag kanske ska berätta lite vad jag gör på dagarna. Dagen börjar med att min klockan ringer 07.00 och jag gör mig iordning och går sedan ner och gör iordning i köket efter tjejernas frukost. Sedan ser jag till att dom tar på sig sina skoluniformer och har alla sina grejer till skolan iordning. Efter det gör jag deras lunchlådor och följer dem sedan till skolan. Men när man kommer fram till skolan så får inte eleverna gå in förren exakt då dom börjar, så brukar bli att sitta på skolgården med dem och vänta innan jag går hem igen.

Väl hemma så har jag olika sysslor varje dag att göra, och idag är det min strykdag. Så nu ska jag gå ner och stryka tjejernas kläder. Vi får se hur det går, kan ju inte direkt påstå att jag är duktig på det.

Bye!



Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Martina från londonsvenskar, msn och så småningom Harrow, här..Trevlig blogg och kul att läsa om första tiden (dock inte om maten o hemlängtan!). Ville mest hälsa, så hoppas du har det bra där :)



Synes kanske snart!

Martina

2008-09-19 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0