fina bilar

Den finns verkligen bara fina bilar här, har inte sett en ända ful! När jag snackade med Melissa nyss så sa hon exakt samma sak så då finns det helt enkelt inga fula bilar.

Men nu ska jag uppdatera er lite mer om vad som här hänt under eftermiddagen. Pappan i familjen visade mig vart tåg och bussar och allt fanns och vi gick även en sväng på stan. Då gick vi in i en affär med mobiler och så sa han att han att jag fick välja vilken jag ville, så nu kan jag meddela er gott folk att jag har en skitsnygg rosa mobil!

Annars har det inte hänt så mycket mer, jag har spelar spel med tjejerna som för övrigt är 8 och 12 år för er som inte visste. Jag har även gjort upptäckten att mjölken smakar inte alls som hemma, så tror jag skippar den faktiskt.

Kim ringde idag igen också, han är helt underbar!

Godnatt gott folk

Här är bilder från mitt rum



och här är jag med världens finaste pojke


Kommentarer
Postat av: tess/buddahförföljeross;)

Va mysigt det ser ut :)! Saknar du kim nu då? Huh va jobbigt me distansförhållande, men ja tror ni klarar det :)! Puss

2008-09-16 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0