HELG

Det var en rolig helg med Melissa! I fredags så åkte jag till henne och vi satt hemma hos henne och såg på tv mest. Sen på lördagen åkte vi till Green Wood och shoppade hela dagen, och på kvällen åkte vi till piccadilly circus för att möta upp lite folk. När alla var samlade så gick vi vidare till en nattklubb som hette Tiger tiger. Det var runt 2000 personer där redan vid midnatt och det stank svett och lukta fis överallt. Måste nog även säga att jag aldrig har sett så många fula människor på samma ställe samtidigt någon gång.

Söndag morgon var hemsk sen, jag vaknade vid 08 då Melissas "mamma" och barn gick upp och dom var då inte tysta. Man kan nästan tro att dom verkligen ansträngde sig för att vi skulle vakna, så jävla mycket oväsen gjorde dom.

Men när jag och Melisa till slut gick upp så satte vi oss i trädgården och solade, så himla underbart väder!

Hoppas er helg var lika bra som min, för även om min helg inte lät perfekt så var den nästan det!

Kommentarer
Postat av: anna

låter som en fisig helg.. :P Vart ligger denna nattklubb? Vid picadilly circle eller? Bara så man vet vart man inte ska gå ngn stans :P

2008-09-29 @ 12:24:53
Postat av: Mh

Helen min helg var bra med dig :D vi ses nasta fredag sotnos :)

2008-09-29 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0