helg!

Då har jag vart här min första helg nu, och den var jätte rolig!

På lördagen så åkte jag in till centrala London för första gången, helt själv! Men jag klarade det ganska bra iafl :) Väl där inne mötte jag Melissa och Alice och vi var på piccadilly circus och oxford street och bara kollade i massor av affärer. Och vet ni, i en stor affär så hade dom en Dj som spelade hela dagen.

Men senare på dagen när vi var för trötta för att orka kolla mer så åkte jag och Melissa hem till mig och bara pratade och åt chips hela kvällen, och drack te såklart!  Men en liten rolig grej som hände på kvällen var när vi skulle hem från affären och närmaste vägen är att gå igenom en stor park. Det var kolsvart där och vi var livrädda hela vägen, och sen när vi kommer till porten ut så hade dom låst den. Så vi var fast i parken och var tvugna och klättra över allting och folk som kom utanför bara kollade som om vi var dumma i huvudet.

Sen så i söndags så visade jag Melissa runt i Harrow och sedan frågade min "mamma" om vi ville följa med dom på en utflykt och självklart ville vi det. Så vi tog tunnelbanan in mot centrum och såg London eye, Big Ben och Buckingham palace. Vi var även på Victoria and Albert Museum, det var kanske inte det roligaste stället jag vart på men det fanns mycket nakna män där :)

Sen på söndagskvällen så åt vi mat UTAN svamp i, fatta vilken lättnad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en bra helg :) Hoppas du får fler av de ;)

2008-09-22 @ 23:27:16
Postat av: Kim

Älskar dej gumman :)

2008-09-23 @ 09:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0