IKEA Wembley

Idag jobbade jag bara ett par timmar imorses. Så det blev att åka till Wembley och möta upp John för att sedan dra vidare mot IKEA. Det var underbart att äta köttbullar och lingonsylt (Ingen svamp)! Självklart så köpte jag med mig lite marabou choklad till mig och Melissa, och så lite vanlig hederlig hushållsost.

När vi skulle ta bussen in mot centrum igen från Ikea så kom vi helt fel, jag vet inte hur många gånger vi åkte runt stan. Det tar i vanliga fall kanske 5-10 minuter, men vi åkte runt i över en timme med olika bussar för att hitta tillbaka.

När vi äntligen kom fram så gick vi hem till John för att kolla på kartan vart dom svenska ställerna i centrala London ligger, för vi hade tänkt dra dit en sväng. Men så skulle vi bara först köpa en adapter till mig, men då krånglade allt i affären med så fick stå i kön en halvtimme typ. Då orkade jag inte med mer sen, så struntade i att åka vidrare till centrala London och drog hem istället. Och nu sitter jag här, ska titta på sex and the city och äta mjölk choklad i lugn och ro nu!

Förresten så såg vi en liten lustig sak förrut med, det var en taxibuss som det stod att den endast var till för handikappade asiater. Undrar om det finns olika taxibussar för alla folkslag?  jag fattar inget.
Här är Wembley Stadium som tydligen var jätte känt enligt John :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa där har micharl jackosn spelat massor och madonna förra veckan=D

2008-09-24 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0