LONDON!

Nu är jag då i London! Flygresan som jag var mest nervös för gick jätte bra, för träffade en ny kompis som hjälpte mig. Och tack så mycket mamma om du läser det här för att du kom på att jag skulle ha med mig passet, vore ju lite surt om vi komit fram till flygplatsen och jag glömt det.

Men iafl när jag kom fram till Heathrow så stod familjen där och väntade på mig med en skylt med mitt namn på, tror barnen hade målat den, jätte gullig var den.

Familjen verkar hur trevlig som helst, och igår åt vi en god middag tillsammans allihopa, eller ja så god var den inte för var massa SVAMP i och jag vågade inte säga att jag inte gillar det eftersom dom tjatade på barnen att dom var tvugna att smaka på den.

När jag sedan skulle sova så fick jag redan hemlängtan, men idag så är allt finemang igen!

Så idag och imorgon så ska pappan jobba hemma så han kan visa mig alla rutiner, han har visat mig vägen till barnens skola redan och senare ska vi även gå till stan så jag hittar dit.

Men nu så ska jag ta och packa upp alla mina grejer, förresten så är mitt rum jätte fint! Lägger upp bilder på det senare.

Ha det bra alla där hemma så skriver jag mer om vad som händer senare!



Kommentarer
Postat av: Amanda Fridäng

Vad trevligt det låter!

Men svamp är faktiskt gott! ^^

2008-09-15 @ 15:26:18
Postat av: Sabina Andersson

Tjaa! Vad gör du i London? Hur länge ska du vara där? kram sabina

2008-09-15 @ 21:26:10
URL: http://absolutsabina.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är bra att du lär dej att äta svamp för anders har fyllt frysen och vi lovar att spara till dej

2008-09-17 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0