Ny vän

Idag har jag träffat en annan au-pair, hon tog bussen hit och så gick vi runt i stan och tog sen även en fika medans tjejerna var i skolan. Det var riktigt trevligt!

För övrigt så var det min första dag jag var helt själv och tog hand om allt idag, och jag tror det har gått bra iafl. Får väl se vad föräldrarna säger när dom kommer hem. Men jag har fortfarande jätte mycket hemlängta, måste verkligen kämpa för att hålla tårarna inne vissa stunder.

Men nu ska jag gå och ge tjejerna lite mat i magen.

Hoppas ni har det bra i Sverige!


Älskar Kim

Kommentarer
Postat av: Anders

Hang tough, It will get better hopefully

And you gain experience 4 life



"It's never to late to give up"

2008-09-17 @ 22:21:34
Postat av: Anneli Frykmalm

hej! annas mamma här! tråkigt att höra om din hemlängtan, men ge det tid så ska du se att det går bra! Inte vet jag hur anna gör men hon har säkert något knep till dig! Ha det bra!

2008-09-18 @ 08:54:54
URL: http://frykmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0