en ny vän igen

Idag har jag träffat en ny kompis till, John heter han. Vi var inne i Harrow och åt skit god mat UTAN svamp på Freddie's tror jag det hette, sedan tog vi även en kopp te ute på stan.

Senare så var jag och kikade i dom 2 stora köpcentrumen här, St george's och St Ann's tror jag dom heter. I det ena av dom så såg jag en disneyaffär med bara disneysaker i, det var ganska coolt också för köpcentrumet var typ 5 våningar.

John hjälpte mig även att skaffa ett Oyster card, som är ett kort man laddar på med pengar och så åker man billigare med tunnelbana, tåg och buss. Det kan jag behöva tills imorgon, för då ska jag, melissa, en turkisk och en fransk au-pair in till centrala London och checka läget. Men eftersom vi bor på lite olika ställen här i London så blir det första gången jag åker tunnelbana själv, får se hur det här slutar imorgon. Men jag längtar verkligen, ska bli så kul att träffa Melissa igen!

Men sen ska Melissa sova över här hos mig imorgonkväll, så kanske vi hittar på något roligt på söndag med!

Förresten, hur varmt är det hemma i Sverige? Här är det verkligen jätte varmt, man svettas när man går i bara t-shirt nästan!

Hej då!

Kim är verkligen saknad

 ..........

St Georges's köpcentrum                                   en buss

Kommentarer
Postat av: Oskar

Just nu är det 9 Grader och kolsvart ute.. :D

2008-09-19 @ 22:36:43
URL: http://www.tjofs.se
Postat av: Johanna

Vad kul att åka in till Lonon=) Längtar du hem lika mycket fotfarande? Hoppas det känns bättre nu och att ni hade roligt igår, hälsa Arta=)

2008-09-20 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0