London

Det var ett tag sen jag skrev, men det är helt enkelt för att jag inte har något att skriva om.

Men i fredags så åkte jag och Kim till Göteborg och sov hos Robin, för på lördagen skulle vi tidigt åka båten över till dannmark och kika lite på stan där. Detta därför att vi skulle fira lite att vi varit tillsammans 6 månader.
Dom 6 bästa månaderna i mitt liv!

Nu på torsdag bär det av till London igen, då ska jag först bo hos Anna en vecka och sedan hos Arta en helg. Har saknat dem båda otroligt mycket, så det ska bli riktigt roligt att umgås och festa med dem igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Se O Häpna männiksor! WOOOW ETT INLÄGG! ;D



Grattis till de sex månaderna era knasbollar!



Shiiit vad jag längtar tills du kommer, fatta vad fett med kul det komemr bli :D

2009-02-09 @ 19:55:23
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0